Heftig besluit. (big decision)

20 augustus 2014 - Kockengen, Nederland

Na drie jaar van werkloosheid heb ik dan eindelijk weer een baan. En niet zomaar een baan. Het is een baan op een montessorischool. Het bijzondere hieraan is dat de school in Noorwegen ligt. Dat betekent dus dat wij gaan emigreren. Gelukkig hebben we nog even de tijd. Ik heb een aanstelling per 1 januari 2015. Tot december hebben we nu de tijd om alles te gaan regelen. Er zullen veel acties ondernomen moeten worden. We vinden dit heel erg leuk, maar tegelijkertijd ook spannend.

Via deze blog wil ik bij gaan houden wat we allemaal doen en zo mogelijk ook foto’s plaatsen. Ik ga dit proberen ook in Noorwegen vol te houden.

After three years of unemployment, I finally have a job. And not just a job. It's a job at a Montessorischool. The unique thing about it, is that the school is located in Norway. So that means that we're going to immigrate. Luckly we still got time! I have an appointment by January 1, 2015. Untill December, we now have the time to arrange everything. There will be many actions should be taken. We fing this quit fun, but also exciting.

Through this blog I want to write up what we do and if possible post pictures. I'm going to try this also keep up in Norway.

volendam

1. Reislogger:
    20 augustus 2014
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Natascha:
    20 augustus 2014
    Geweldig voor jullie! Leuk om te lezen wat jullie belevenissen zijn van dit grote avontuur.... Succes en probeer te genieten!
  3. Laura:
    20 augustus 2014
    Wat een avontuur! Ik wil jullie heel veel plezier en succes wensen, ook met alle zaken die nog geregeld moeten worden.
  4. Annemieke:
    20 augustus 2014
    Super spannend!ga t zeker volgen
  5. Machteld:
    21 augustus 2014
    Dag Kitty,
    Wij wensen jullie heel veel succes, een spannend avontuur. Mocht je nog in contact willen komen met iemand, een Nederlandse, die een jaar in Noorwegen gewoond heeft, weliswaar in Oslo, dan kan ik haar vragen of je met haar contact op kunt nemen. Ik hoor het wel als je dat zou willen.
    Succes, Machteld
  6. Bianca:
    22 augustus 2014
    Reuze spannend wat jullie gaan doen! Heel erg leuk om dat van dichtbij te volgen! Ga je blog zeker in de gaten houden! Stoer hoor wat je gaat doen! Maar zo blij dat je weer aan het werk kunt!! Liefs